Alla inlägg under september 2007

Av bellay - 7 september 2007 10:57

Lisa ringde:

"jaa jag är klar och då sätter jag mig vid tvn och tänker att jag kan vila lite, det är ju trots allt 10 min innan bussen går.. OCH vet du vad jag gör?! Jag somnar om!! Och nu..nu är jag på väg till skolan...jag går.."

Hahaha.. Laj lyckas med det mesta serröö..

Nu ska jag käka frukost (kladdkaka o juice) sen ska jag sms:a anna och se om hon kom hem igår kväll!

PUSS

Av bellay - 7 september 2007 00:06




bilden talar för dig själv..

Av bellay - 6 september 2007 23:58

Ja.. danne visade mig denna bild..
nån kille på ego som han tränade med nån gång har deffat..

HAHA !



28 år också..

Sjukt

Av bellay - 6 september 2007 21:46

Ja..träningen gick ju skitbra.. haha. Blev boxad i nyllet av en utav våra målvaktsjävlar..Så nu ser det ut som jag snusar :) (på båda sidorna!!)


HAHAHAHAHAHAHAHAHHA!
"Hahahaha..fyfan vad snuskigt. Mamma hittade nyss en öppnad kondom i sin säng. Thats nice:O"
sms från anna
Jag tror jag döööööööööööööööör!
Fast iofs, det var inte äckligare än toan idag på skolan.. :S

Och just nu, så sitter hon på en förfest säkert.. och lär ha kul all night long. jävla griiis!

JAG LÄNGTAR TILL STUDENTEN!
IMORGON ÄR JAG LEDIG! IOFS JAG ÄR LEDIG VARJE MÅNDAG FRAM TILL PEROID 2! (vet inte när den börjar..)
så imorgon blir det glassa på stan.. Ska ringa sofie, för sillen o laj svek mig! haha!:(

jippi kay ey

jii

Av bellay - 6 september 2007 16:24

today- totally different
jag mår superbra! okej, fotbollsgym imorse..det kan vi iofs sträcka över.. försökte iaf..men kan och ska försöka mer. Sen har dagen flytit på.. Sen till median, jag ska skriva en krönika/debattartikel om våld på skolor i USA, osv. det känns bra.. jeey

ikväll är det träning och soffan ska komma och hälsa på.. :) sjuklingen!


ps. Anna har åkt ifrån mig igen! Bulgarien igen.. dock med sin mamma, syster osv nu;-) ds.

PUSSS

Av bellay - 5 september 2007 21:23

Släkt samlas.. Jag som dock inte har en sådan stor släkt,
har farmor och farfar kvar, sen faster och farbror..moster också. Dom säger att man ska värna om familjen, för familjen står alltid bakom dig, vad du än gör. Vilka räknas till familjen? För mig så är anna och sofie en stor del av min familj.. sen när vi kommer till släkten så står anna och sofie desto närmare. Du kanske tänker att "ja men det är ju trots allt dina bästa vänner." Men jag skulle faktiskt vara närmare min "släkt"..
När jag kommer till andra, så ser jag hur nära man kan vara.. Jag är avis.
Men jag har dock 2 extra familjer istället, annas mamma och sofies pappa är bäst :)


Tillbaka till födelsedagar, man får presenter och allt möjligt, när det egentligen borde vara man själv som skulle tacka sina päron för att de ställde till det och gjorde en till världen.

observera att jag är inne på en väldigt hata-hela-världen-vecka..

baah

Anna svängde förbi en stund förut, hon är bäst, fakta.

Nu ska jag leta efter kläder och skor på internet..
Jag och sara kör stenhårt på h&m!


adjöss

Av bellay - 5 september 2007 14:03

dah..
Sitter på skolan, har media..  - tidningen kiWi

orkar inte.. kommer döö på idrotten sen
match i söndags och i måndags, sen fys&kondition igår..
jisses


grattis baby!

Av bellay - 3 september 2007 21:41

Blogginlägget tillängnar jag åt min storasyster Malin.. 19 år idag.




12-1... Jag hatar att lira mittback..
men dock kul att vinna...det var längesen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards