Alla inlägg under september 2007

Av bellay - 2 september 2007 18:52

Förlust..igen.. egentligen, vad fan sitter det i? Vi lirar boll och äger andra halvlek. Vi får inte in en bolljävel.. kan helt enkelt inte göra mål? men det är ju inte bara det som är problemet, men just i denna match så var det fallet.. Fast okej, ja.. de fick in skitmål i första, men de har ändå övertaget då.. aja

Jag försöker fundera ut svaret.. just som när vi ska försöka lösa ett problem, jag analyserar och drar slutsatser, men jag kommer aldrig till en lösning..


Jag orkar inte.. Imorgon börjar andra skolveckan i trean. Jag ska ta tankarna på annat..Imorgon fyller min storasyster Malin 19 år också..
Haha, fast här kommer det patetiska: Jag ska lira match imorgon också..
Och på onsdag fyller Marcus år.. och mamma på torsdag. jao

Måste iväg på tisdag och köpa den sista grejen till min älskling.. :)

Nu ska jag fortsätta med min patetiska grubbling

PUSS!

sofie - krya på dig honey!

Ovido - Quiz & Flashcards