Alla inlägg under oktober 2007

Av bellay - 28 oktober 2007 23:05

Vad håller jag på med nu då?.......
men tänk om..det är värt att jaga efter.
Jag har ju aldrig jagat någon i hela mitt liv
det kanske är dags att prova...



baaah

..

HEJ

Av bellay - 28 oktober 2007 19:01



.......lillnea(sillen) o bellan(jag)




Jaja..
har jobbat 12-16 idag. Var dötråkigt, inga kunder typ ju. Menmen

Och igår var det ju ladiesnight..... sen till frida o sen stads 8-)
en bunt idioter fanns det där iaf!



jag trodde du inte kunde sjunka lägre. 
- jag hade helt klart fel!

Av bellay - 28 oktober 2007 17:33

Hahaha........

jag uppdaterar senare.. nu ska jag lira kort med my pep´sssssss


Av bellay - 27 oktober 2007 18:20

Jobbat hela dagen... men nu så

nu ska jag åka till sandra sen blir det ladies night!!!!!!!!!!!!!!



PEPPPPPPPPP

Sandra, Micka o Anna Sj........pepppppp

Av bellay - 26 oktober 2007 19:35

Hahaha... sitter hos lisa nu.

Fetpeppad=Lisa


Drog runt på stan idag, dötråkigt.....sen tränade jag och sillen på hälso. Biffade.. Vi är sjukt biff..


not


I'll be back

Av bellay - 26 oktober 2007 10:30

Mhmmm





Nu ska jag fixa mig o sen dra till bussen....... :)

Av bellay - 25 oktober 2007 23:11

å så dåligt!!!


Nu ska jag sova, sen blir det stan i m o o o r g o n!


DAGENS VILL HA: Lördagkväll

DAGENS LÅT: Lars - En svår och jobbig grej

DAGENS BÄSTA: Att jag är ledig nu till 5nov! (&LÖNEN!!!)

DAGENS SÄMSTA: Timrå losa... MOT BRYNÄS!!! (!!!)

DAGENS MISSLYCKANDE: Jävla fotoframkallningen

DAGENS KÖP: En zingo mohaha

DAGENS HUMÖR: Trött, slapp, lättroad, kritisk

Av bellay - 25 oktober 2007 17:42

hahahahahhaha.. fick min första lön från Timrå IK idag :')



och nu ska jag iväg och glo på dem, som jag inte gjort på 3 hemma matcher pga jobb där istället, men inte klagar jag!

hii

b säger:

orka

Lisa säger:

hahaha

Lisa säger:

Du är härlig du bella

Lisa säger:

jag beundrar dig

Lisa säger:

En stark person!

b säger:

haha.. ne jag är en lat och trött person som hatar Timrå gumnasieskola förtillfället.......

Ovido - Quiz & Flashcards