Alla inlägg under oktober 2007

Av bellay - 20 oktober 2007 23:24


(min man)


GODKVÄLL!


hahahaha...............
låt mig presentera: LISA KÄLLBERG & LINNEA SANDBERG

söta som få!



jag skulle ge mer än allt
bara för att ni skulle tycka de var ballt
och ta det kallt
det är allt
och ni vet
att ni är het



........TACK FÖR DET!!!!!

Av bellay - 20 oktober 2007 21:06





Jag orkar inte förklara, försök och se det ändå

Av bellay - 20 oktober 2007 11:44

Mjä
nyss duschat, ska dra upp o fixa lite nu, sen ska jag jobba.... :)


mhmmhm....

Av bellay - 20 oktober 2007 01:05

Givande dag..
deg=pizza

Satt och glodde heroes hela dagen nästan, tränade kl 17 - muscle-pump...med sillen, haha..
Jag kommer inte kunna gå imorgon! men ja, jag är van satt

Sen kom E-K och hämtade mig o då drog vi in till stan, käkade på biteline osv. Gick och kollade vilka filmer som gick på bio, hittade dock ingen i smaken så vi bestämde oss för att hyra film istället.. Haha, hälsade också på sara o micka, gjorde en våldgästning!:D
Hyrde iaf the guardian och Becks nya - Den svaga länken.. Hann dock bara se Becks nya, bruden har ju skaffat sig ett liv, hon ska upp o jobba kl 8 imorgon, haha.. så hon drog för en stund sen :)

Jag ska också jobba imorgon, dock inte såå tidigt, börjar runt 13. Kom förbi och köp något i shopen av Micka o mig:D


Nu blir det glo runt lite sen sängeeeeeen.....


för månen har en kraft som förnuftet aldrig haft
och aldrig får och då går det som det går
sen vill jag skriva allt jag sett så nån förstår
- fast inga toner kan förklara hur jag mår.......

Av bellay - 19 oktober 2007 11:42

Haha..frukosten är den viktigaste måltiden om dygnet right?

*Hallon saft
*Digestive Chocolate Bars

*Nuggets från igår
*Cashewnötter

baaaah
Jag har träningsvärk, hahahahaha!:D

NU ska jag glo heroes!

Av bellay - 18 oktober 2007 21:41

Satt o läste några artiklar på aftonbladet.se om björnar, det anses att de har blivit allt mer aggressiva mot människor...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1045077.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1012075.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1045134.ab

En 41-årig man och en 64-årig man hade blivit utsatt för en björn-attack o all credd till dem, inte kul alls.. Men

"Jag hoppas att allting går bra och att de blir återställda. Och så hoppas jag att de får tag på björnen som gjorde det, säger hon."



hahahahahahahaha ja, då blir det rättegång

Av bellay - 18 oktober 2007 20:57

Hur bortskämd är du?

Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Styvmamma (annas mamma)
[x] Styvpappa (sofies pappa)
[ ] Styvsyskon
[ ] Bror
[x] Syster
[] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[] eget badrum
[x] eget rum
[x] swimmingpool/utebadkar
[] Hot tub
[x] gästrum/gäststuga
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 12

[ ] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[x] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL: 5

[x] Poker-bord
[x] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[x] Pingisbord
[ ] Fooseball
TOTAL: 4

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 5

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[x] Piano/Keyboard
[x] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 7

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 4

[x] Föräldrarna har bil
[x] Jet ski/båt
[x] Husbil/vagn
[] Jag har en bil
TOTAL: 3

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 3


TOTAL SUMMA: 43

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Vanlig.
34-40 = Bortskämd brat
41+ = Uppeklassens snobb


...............OKEJ :o

-

Av bellay - 18 oktober 2007 20:21

3saker:

*Tre jobb jag haft i mitt liv:

Turistinformatör
Städare
Just nu lite i souvenirshopen på hockeyn

*Tre platser där jag har bott:
Ljustorp
= skogen
= landet

*Tre serier jag gillar:
One Tree Hill
Heroes
Vänner

*Tre av mina favoriträtter:
Tacooos
Nuggetssss & strips
Spagetti & köttfärssås

*Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Veckorna innan studenten, timrå gymnasieskola/partyyyy
Någonstans där det är vaaarmt o soligt
Juni -07

*Tre personer som jag utmanar
Sillen
Sara
Micka

Ovido - Quiz & Flashcards